Wednesday 15 February 2012

It´s carnival time!

Build your wildself. Click on this picture and build your own fantastic animal.
Atopades algún parecido???









        Lembrade que se queredes que publiquemos no blog o voso propio "Wildself", só tedes que facelo na casa, ó rematar: "I´m done" e gardas a imaxe como "desktop". Despois tráela nun pen drive e, cando teñamos suficientes,publicarémolas para que todos as poidan ver e adiviñar who is who?(sempre que poñades só a vosa inicial en lugar do nome completo). Recollerémolos á volta das vacacións, o xoves e venres.
Esperamos as vosas aportacións! Se tedes algunha dúbida podedes enviar un comentario e procuraremos responder.
 Enjoy your carnival!!!

13 comments:

  1. it´s very,very good of the pictures.

    ReplyDelete
  2. Carlos Sobrino Pedrido16 February 2012 at 16:07

    Es muy divertido y entretenido lo paso muy bien haciendo personajes

    ReplyDelete
  3. Es muy diver adivinar quien es cada personaje y hacer uno

    ReplyDelete
  4. Está mui bien el juego mola mucho !! :D Yo ya hice mi propio muñeco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo tambien hice el mio.A ver si lo puedo pasar al pen.

      Delete
  5. Que chulo profe ! no podias escogercoger un juego mas divertido !

    ReplyDelete
  6. me encanta crear mi propio personaje en el juego

    build your wildself

    ReplyDelete
  7. es muy divertido crear tu personaje haber si lo puedo pasar al pen para llevar al cole ¡¡¡¡¡¡

    ReplyDelete
  8. como mola profe eres la mejor haz mas cosas porfa

    ReplyDelete
  9. si esta moi chulo,o final xa tes bastantes persoas!!!♥

    ReplyDelete
  10. Profe tienen mucha razon todos, a mi tambien me gustan mucho!!♥☻☺♠♣♦○◘•

    ReplyDelete
  11. ¿ Como se meten los personajes en la pagina del cole?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vós solo podedes facer comentarios, os contidos metémolos as profes.

      Delete